Isnin, 11 Julai 2011

Anwar petualang Negara

Oleh MOHAMAD SHOFI MAT ISA dan SAIFULIZAM MOHAMAD

KUALA LUMPUR 10 Julai - Datuk Seri Anwar Ibrahim ialah petualang negara serta dalang sebenar terhadap segala kekecohan yang berlaku termasuk pada perhimpunan haram semalam, kata Datuk Seri Najib Tun Razak.

Perdana Menteri berkata, perangai 'hodoh' Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu juga tidak pernah berubah dari dulu sampai sekarang.

Menurut beliau, orang seperti Anwar tidak akan puas dan sanggup melakukan apa sahaja selagi nafsu dan keinginannya untuk menjadi Perdana Menteri tidak tercapai.

"Beliau (Anwar) pelakon terbaik, ini perangai dulu dan sampai sekarang tidak pernah berubah. Dalam perhimpunan di Baling, saya kata kepada rakan-rakan sejak dari zaman ayahanda saya, Tun Abdul Razak Hussein lagi, dia dah tipu dah.

Sumber@ Utusan Online

Anugerah Malam Seribu Penipu

Anugerah Pelakon Lelaki Penipu Terbaik 2011 jatuh kepada Si Nuar Kunyit, manakala Pelakon Wanita Penipu Terbaik pula jatuh kepada Ambigau aka Wanita Gila SeMalaya.

Mereka telah dihadiahkan dengan sekalung gas pemedih mata dan sebatan belantan kerana engkar titah Yang dipertuan Agong. Sebagai pemenang mereka juga layak menerima baucher penginapan percuma di Hospital Swasta dan Hospital Mental untuk 3 hari 2 malam dengan makan minum ditanggung. Selain itu mereka ini juga layak menaiki kenderaan mewah Black Maria dengan iringan ketat skuad polis trafik PDRM untuk di hantar ke kem Kemunting.

Segala hadiah ini telah ditaja oleh Madelin Albright dan Hillary Clinton aka Yahudi Celaka.

Tahniah di Ucapkan kepada Nuar dan Ambigau diatas kemenangan tersebut. Kepada Mat Sabut dan Pak Hadik jangan bersedih dan cuba lagi.

Tiada ulasan: